måndag 6 september 2010

Födelsedagskort med det lilla extra

Har gjort ett beställningskort som en bok, där kompisen kunde lägga presentkorten som hon skulle ge bort i present. Som grund använde jag en toffife ask.
Jag klädde in asken med ett glittrigt mönsterpapper, sen gjorde jag bokomslaget med hjälp av två andra glitterpapper. Utsidan dekorerade jag med en stor grattisstämpel och en blomranka jag gjorde själv. Två hattnålar och lite bling satte pricken över i:t

På insidan har jag använt mig av Skogstokig muffins och en dam från Stämpelboden, om jag inte minns fel.

Motivet färglade jag med mina PROmarkers och sen glossade jag det lite. Önskarordet skrev jag med rubonsalfabet.

Texten är utstansad med ett av mina nyinköpta alfabet, Holiday.
Och lite bling förgyller ju tillvaron :)



Nu är det snart dags för Linköpingsscrappen. Har börjat fundera lite på vad jag ska packa med mig, ja, förutom en stor plånbok :) Kommer sitta och scrappa hela söndagen och det ska bli sååå kul!

Kramiz

Inga kommentarer: