måndag 20 september 2010

Grattis Pappa!

Tänkte visa födelsedagskortet jag gjort till min far. Eftersom han arbetat som snickare innan han gick i pension så tyckte jag att denna lite äldre stämpeln från Hänglar och stänglar passade fint.

Pappret var ett av dem jag fick i pris för mitt julkort på Linköpimgscrappen för två helger sedan. Helt underbart så jag gjorde kortet ganska enkelt. Gratulationsstämpeln är från Bildmålarna

Staketet i bakgrunden på insidan är en helt ny die från Magnolia, supersnygg! Rutan för text är ett vitt papper som jag distressat och stämplat en fjäril på. Biet är också en stämpel som jag satt glitterlim på. I övrigt har jag bara dekorerat med blommor, blad, kristallkvistar och lite glossydroppar.



Nu hoppas jag bara att jag fått tag i den perfekta presenten men det återstår i dagarna att se...
Natti natt

Inga kommentarer: