onsdag 22 december 2010

Cards of Marias adventskalender 22 december

Dagens utmaning hos CofM är att göra en vintrig LO med snöflingor av något slag. Jag funderade på vilka foton jag ville använda och när jag hämtade posten idag hade båda mina bröder skickat julkort med foto och dem satte jag genast igång och massakerade (lite otacksamt, jag vet ha ha ha)
Men det var så fina foton så dem ville jag göra något fint av, och jag tog en god jultext från ena brorsans kort och en tomte från det andra plus det fina frimärket från ena kuvertet och byggde min LO från det.


Snöflingorna är från tre olika Martha Stewart stansar, snöret med pälorna och ramkanterna en tidig julklapp och papper från Maja design.


Visst var det fina foton? Det undre har jag embossat för att få snöeffekt runt kanterna.


Så får ni massa julkort med foton så vill jag tipsa om detta för att spara och komma ihåg vilket foto man fick vilken jul!

Nu är det bara två dagar kvar, uj vad tiden gått fort!
Dags att sova för i morgon blir sista passet i chokladfabriken innan jul...
Nattinatti!

1 kommentar:

onkis sa...

Tror inte dom som skickat dig kortet tycker att du "förstörde" julkorten, din LO blev jättesnygg!!