tisdag 7 december 2010

Cards of Marias adventskalender 6 december

Här kommer dagens bidrag till CofM:s adventskalenderutmaning. Ett blått kort med en snögubbe. Jag har en förhoppning om att göra varje dags utmaning i alla 24 dagarna som den pågår. Och sååååå många roliga utmaningar de hittar på. Perfekt till min "julverksta"




Snögubben är en Lily of the vallie stämpel, stjärnan en magnoliadie och en McGills punch, bladet är också en McGills. Merry Christmas-texten en Magnolia och sen har jag använt mig av två olika spellbinders.

Men glöm inte komma tillbaka i morgon för då tänker jag ÄNTLIGEN visa min adventskalender jag gjorde till brorsans barn :)

Kram

3 kommentarer:

Ywonne sa...

Kortet blev kanonfint !!!!

Tack för senast.

//Ywonne

Sonja sa...

Jätte fint kort och din snögubbe är super härlig!
Må gott
Sonja DT CofM

Kattiz sa...

Tack tjejer. Det värmer :)