söndag 12 december 2010

Cards of Marias adventskalender 9, 10 & 11 december

9 december
Den dagens utmaning var en skiss som såg ut så här.


Och mitt bidrag belv så här :)


10 decembers utmaning var att göra ett Tri Shutterkort, och då jag gjorde ett rosa häromdagen så valde jag att göra ett brunt denna gång.
Använde mig av stämplar från Bildmålarna, Skogstokiga och Magnolia och en tomte från okänd.

  



11 december
På gårdagens kort ville de se en ängel och inslag av spets och guld så jag tog en ängel från Kenny K, gixk lös med min pearlmaker av guldfärg, embossade textstämpeln i guld och tog den fina breda spetsen jag sparat på ett tag :)


Dagens utmaning är en väldigt speciell kortvikning så jag ska ge mig på den nu tänkte jag :)
Förhoppningsvis kan jag visa resultatet ikväll :)

6 kommentarer:

Sonja sa...

Tjusgit värre :-)
Må gott
Sonja DT CofM

Nita sa...

så fina alster du gjort!
Trishutterkortet är ju helt underbart!
kram Nita
medlem i Cards of Maria´s A-team

Carina sa...

Alla koten är jätte fina, men Tri Shutter kortet wow.....det gillade jag jätte mycket. Trevlig kväll/Carina

Kattiz sa...

Tack tjejer, det värmer :) Så många roliga utmaningar ni hittar på :)

Anonym sa...

Superfint kort Kattiz. Min favorit helt klart!

Anonym sa...

Superfina kort /Lise-Lott