söndag 2 januari 2011

Juli och augusti

Först ut idag är juli månad. Och juli är ju en varm månad med många mysiga grillkvällar, semestern har börjat och man sitter en bit in på natten och umgås, äter något gott, pratar och sjunger. Åååå vad jag längtar... suck.



Augusti - min månad. Då gjorde jag mig själv väntandes på prinsen och givetvis har han ju en födelsedagspresent till mig ha ha ha... Gick på lite sagotema för det är ju precis vad det är... en saga ha ha ha. Jag tog inget vanligt mönstrat papper denna gång utan utmanade mig själv att göra eget, så distressdynorna åkte fram och embossingfönen.



Imorgon är det dags att jobba igen så jag får se om både september och oktober hinns med men det borde vara lugnt, hinner nog lite idag.
Stommen till kalendern hittar du hos Roxstamps

3 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Underbart tips till kalender...tänk att få mallen GRATIS!!
Skall försöka få till någon jag också
Ha det gott // Inga

Anonym sa...

Shiiiiit, så snygg din kalender blir!!!! Tipset med julkortet var ju suveränt med! Funderade just på om det var okej med köpekort med till utmaningen, men det är det alltså?

Det var kul att springa på dig i "butiken", tack för tipset om din utmaning. Jag ska försöka hänga på!

Anonym sa...

Åh, visste inte att det fanns en magnolia med gitarr. Skulle jag kunna få låna den av dig, please....