måndag 14 februari 2011

Underbara Maya

En härlig, mysig Alla hjärtans dag på er alla! Och idag har jag gjort ett annorlunda kort till dagens ära.
Maya från Phunnyface hjälper mig med det.
Inte de vanliga rosa, röda, söta m.m. Hoppas ni gillar det :)



Färglagt har jag gjort med mina Copics och distresser. Spellbinders i olika varianter har också fått vara med.

Jag har fått ordning på program och vattenstämpeln med så nu kan jag "märka" mina bilder vilket jag tycker är lite roligt :) Och hittat ett roligt program att piffa till fotona också.
Och om ett par dagar kommer nog ett paket med något ännu roligare som jag köpt idag men mer berättar jag då ;)
Kram på er

3 kommentarer:

Petra Maria sa...

WOW! Det här kortet var ju bara hur coolt som helst. Me like!
Massor av Skogstokiga
kramar från
mig

Cornelia sa...

Läääääckert!

Och du... just idag får vi nog post, du och jag?! *S*

Carina sa...

Snyggt, hoppas att du får en bra Alla Hjärtans Dag Kram