torsdag 3 mars 2011

Vänner är som...

Hej allihopa. Då jag haft väldigt mycket att göra några dagar inför Mexicoresan om två veckor och Karlstad på fredag så har inte riktigt tiden funnit till så mycket scrappande så idag bjuder jag på ett kort jag gjorde för ett tag sedan. Textstämpeln är en Minelle och motivet magnolia. På insidan är det en freebie stämpel.



Ett ganska enkelt kort jag gjorde till en av mina kurser.
Nu är det sovardags för i morgon är det förmiddagspass och sen packning som gäller...
Längtar till fredag!
:)

4 kommentarer:

Carina sa...

Hej!
Jättefint kort och textstämpeln bara sååå bra!Gillar också den lilla freebien.Låter härligt med Mexico-resa.

Carina sa...

För står att du har mycket att göra. Kortet är jättefint.Ha`re bra/Carina

Anonym sa...

Hejsan
Tusen tack själv. Ska snart visa vad det blev av en av Magnolia stämplarna jag fick låna.

Bildmålarnas stämpel som du var ute efter är en katt. Tror att hon kanske hade någon mer katt som låg ner också.

Petra Maria sa...

Kanonfint kort!
Jag har något till dig i min blogg.
Massor av Skogstokiga kramar
från mig