onsdag 27 april 2011

Awards

God morgon på er, denna dag börjar bra då jag fick en award från Cornelia.
Tack vännen :) Det värmer :)


Den ska ges vidare till någon med mindre än 100 följare, så att andra får chansen att se dessa kreativa bloggar, som kanske inte är så "kända".
Så jag ger dem till följande fyra...





Kika gärna in till dem och lämna en kommentar :)

Sen fick jag en Stylish award från Petra Skogstokiga som jag inte skickat vidare innan men vill passa på att göra det nu :) Stoort tack Petra för en så fin award :)




Jag ska visst skicka den vidare till 8st bloggare

och skriva 8 saker om mig själv.

Och dessa fantastiska tjejer vill jag ge awarden till...









och skriver 8 fakta om mig själv, hm få se nu...

...är väldig morgontrött och ligger gärna kvar i sängen (som nu) läääänge på morgonen när jag kan... ;)

Mina favoriter på tv är Buffy- the vampire slayer, Vampire Diaries och Magi på Waverly place  (ha ha jag vet, ett barnprogram men kan inte låta bli)

Halloween är min favorithögtid, och att göra halloweenkort är en sååå roligt;)

Är barnsligt förtjust i choklad :)

Favoritfärgerna är cerisrosa, turkost och limegrön

Är helt beroende av scrappandet (väljer ibland bort mycket annat kul för min hobby som fester, kläder och annat...)

Har planerat om min renovering hemma så jag ska få ett stooort pysselrum i framtiden ;)

Hatar mandelmassa... bläää


Kram på er :)





3 kommentarer:

Susy sa...

Men, ska jag få en Award?
Gulle dig!!!!!

TACK!

KRAM SUSY

Ziro sa...

Tack snälla för att du vill ge mig en award!

Cornelia sa...

Men... mandelmassa som är sååååå gott?! *S*

Tusen tusen tack för denna award. Jag brukar vara så otroligt dålig på att ta emot och ge vidare... men jag ska se vad jag kan göra. Åtta saker om mej... hmmm... *funderar*