lördag 16 april 2011

Nyöppning och presentationsvimpel

Idag slår Scrapbutiken upp dörrarna för den nya, fina butiken inne i Linköping. Och jag kommer att vara där :) Petra och Jonny har jobbat som galningar denna vecka och jag har varit där onsdag-fredag för att försöka hjälpa till så gott jag kunnat. Det har målats i mängder, sprayats, burits, plockats upp, planerats, städats och förberetts med erbjudanden... Så har du möjlighet... sväng förbi!

Och för att presentera oss DT och P&J så har vi gjort presentationsvimplar som kommer hänga i butiken.
Här kommer min. Redigerat foto i datorn, Bo Bunnypapper och stämplar, Kenny K, Tim Holtz och Marianne Design, läs gärna mer i Scrapbutikens blogg :)


Kram

3 kommentarer:

Stephi sa...

fy f....va snygg vimpeln blev!! Du är så himla duktig så jag dör. Hoppas du fått ditt kuvert och vart nöjd. Kram stephi

Anita/AniLi sa...

Wow så läckert! En massa härliga detaljer!
Ville också tacka för din kommentar inne i Vilda bloggen!
Kram Anita

Cornelia sa...

Så fenomenalt fin vimpel! Helt enkelt GRYM!

Glad Påsk!