tisdag 24 maj 2011

Vänner för alltid gånger 5?

Idag tänkte jag visa ett av de lite stötte betällningar jag jag fått inför skolavslutningarna och de ska till 5 tjejer som hållt ihop hela skoltiden men som nu ska börja på olika gymnasieskolor. Beställaren ville ha väldigt lika kort men med olika namn på dem.
Så jag har gjort dem lika, det ända som skiljer dem är färgerna på blommor och kläder.
Stämplarna är från Magnolia, blommor från McGills punch, spellbinderdie och swirlen från Magnolia (mycket användbar).






Insiderna ser också lika ut men de har samma färger på blommorna som på utsidan.
Har använt en spellbinderdie, en McGills punch, magnoliaswirlen och stora texten från Skogstokiga. Lilla textens ursprung är okänt.


Grunden är vit cardstock och de rosa papprena är från ett av Tim Holts pappersblock (älskar dem)

Nu ska jag återgå till nästa beställning en stund innan det är dags att packa mer polly år folket ;)
Kram Kram

5 kommentarer:

Sandra sa...

Jättefina kort!
Kul att de är så lika men ändå olika :)

Ha det gott!

Pyssel och Kort sa...

Så jätte fina kort,
Rolig ide.
Kram Elin

snojbi sa...

Kanonfina allihopa

smuulan sa...

Jättefina kort allihopa!

Beate sa...

Beautiful coloring! Gorgeous cards.
Hugs and smiles