fredag 3 juni 2011

Blommig utmaning hos både Scrapbutiken och Kenny K

Då jag är mitt uppe i ett bröllop ;) just nu så finns inte mycket tid till annat så jag samkör Helens blommiga utmaning på Scrapbutiken med Kenny K Krafty Girlz Challenge # 47 som också råkar vara blommig ;)
Motivet är en Kenny K diggis och den hittar du här!

When I am in the middle of a wedding (not my own) right now so there is not much time for anything else so I linkage Helenes flowered challenge in Scrapbutiken with Kenny K Krafty Girlz Challenge # 47 who also happens to be flowery;)
The subject is one Kenny K diggis and you'll find here!
 

Närbild på motivet som fått en touch med Polarice flowersoft och sticklers Stardust.

Close up om the image that has a touch of Polar Ice flower soft and sticklers Stardust.


Härliga blommor som kommer från Wild Orchid :)

Lovely flowers I got from Wild Orchid :)



Kortet är ett trappstegskort och jag har dragit ett band igenom det för att få det mer stadigt.

The card is a stairscard? and i have a band through it to make it more stable.


Nu hoppas jag att ni får en skön fredag i solen, själv ska jag återgå till bröllopsprogramen och placeringskorten.

Now, I hope you have a nice Friday in the sun, myself I'll return to wedding programs and placeing cards.
Kramar /Hugs

3 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Wow wow wow.
Sicket coolt julkort

heidy sa...

Absolutly gorgeous Katarina!
Thanks for joining KKKG this week and good luck!
Hugs Heidy

Vicky sa...

Fabulous card its gorgeous.
Thank you for joining us KKKGirlz, good luck hun.

Hugs Vicky xxx