torsdag 28 juli 2011

DT Phunnyface: Oranga toner

Orange är en ganska svår färg tycker jag, ja förutom när det är Halloween tema förstås.
Men idag bjuder jag på två kort i orange uppblandat med vitt och grönt.
På det första har jag använt Bara Bubba och spillbitar av papper.
Pearlpen har jag använt för att göra "ramen" med.


Och det andra kortet har jag använt Sambatjejen och en orange pearlpen.

Textstämpeln har jag färgat in med både orange och grön distressdyna innan jag stämplat den.

Ha en underbar torsdag.
Under eftermiddagen-kvällen kommer jag att presentera vinnaren av min bloggcandy som jag hade i samband med Kenny K blogghoppen

Kram

2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Snyggt kort med cool stämpel.
Diesarna hittade jag här
http://www.ljuvaanglar.se/sv/cheery-lynn-designs/fanciful-flourish.html

Stephi sa...

riktigt snygga båda två! Som alltid så himla snyggt färglagt!