fredag 22 juli 2011

DT Scrapbutiken - Lo med stämpelmotiv & Julkortsutmaning

Hos Scrapbutiken fortsätter jag att visa alster från det fina kit jag fick denna månad och till idag har jag gjort en Lo. Och då jag är en stämpeltok så har jag även använt flera stämpelmotiv från Bildmålarna för att dekorera den med.


Papper kommer från Maja Design och Bo Bunny.



Och Helenes julkortsutmaning från förra gången innebar att använda något rött, hjärtan och något stämplat. Jag kände för att göra ljuskort igen då de är så roliga att både göra och ge bort.
För beskrivning kolla på min sida för tutorials ;)


Pappret är från Magnolias julkollektion förra året och stämpelmotiven är från Skogstokiga.

Imorgon visar jag denna omgångs julkortsutmaning hos scrapbutiken och alster för Phunnyface så välkommen åter då.

Kram

1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Vilken härlig LO sååå somrig.
Snyggt Ljuskort