tisdag 6 september 2011

Designats CC - Skissen

Dagens sista bidag till Designats CC har jag scrappat efter skiss och den ser ut så här...

Today's final contribution to Designats CC, I have done after the sketch and it looks like this ...

Och min Lo blev så här, med ett gammalt foto av min far.

And my Lo looks like this, with an old photo of my father.

Älskar Marianne Designs stora fjäril, den lär ni få se mycket av framöver ;)

Loves Marianne Designs large butterfly, think you are gonna to see much of it in the future ;)


Och till er som sitter och väntar på en ny Candy kan jag säga att jag nu håller på och plockar ihop, inte mindre än TVÅ stycken då jag har mycket att fira just nu. ;)

Först så har jag nu passerat 100 följare (101 idag) och det är ju såååå roligt för ni är ju så underbara ALLIHOP! Och alla era kommentarer värmer mer än ni kan ana :)

Och så vill jag fira att jag igår klarade teorin till lastbilskortet som jag har hållit på och kämpat med några månader. ÄNTLIGEN har jag fått mitt liv tillbaka och massor av SCRAPTID!!!

And to you who are waiting for a new Candy I can say that I now hold on and pick up, no less than two Candyprices when I have a lot to celebrate right now. ;)

First, I have now passed 100 followers (101 today) and it's sooo fun because you're so wonderful!
 And all your comments heats more than you can imagine:)

And  I want to celebrate that I yesterday passed  the theory to truckcard that I have held on and struggled with a few months. FINALLY I got my life back and lots of SCRAPTIME!

Så hoppas ni kan ha lite tålamod med mig för det är på gång, förhoppningsvis i morgon kväll, senast på torsdag!

So hope you can be patient with me because that's going on, hopefully tomorrow night, latest on Thursday!

En stor kram till er alla / A big hug to you all


4 kommentarer:

Papermum`s sa...

Grattis igen till körkortet!
Och jag förstår att du gillar fjärilen! ÄVEN jag förstår det.... den är fin så länge den är av konstgjorda material...
Tack för titten hos mig, och tack själv för senast. MYCKET trevligt!
Kram
Linda

Carina sa...

Grattis!! vad kul för dig.
kramar

Sandra sa...

Grattis! Vad härligt när det går som man vill! :)

Jättefin Lo! Fotot är jättehärligt! :)

Ha det gott!

Unknown sa...

Grattis !!
Super snyggt Lo
Kram Elin