söndag 23 oktober 2011

Scrapptorgets CC - Bonusutmaning 3

Tror det här blir min sista utmaning i Scrapptorgets CC som pågått i en vecka nu och jag hann med totalt tolv utmaningar! Tycker jag är riktigt bra :)
Den tredje bonusutmaningen var det kortdag efter skiss med liten tvist. Och det är att få med vad fredagar betyder för en själv och för mig betyder det oftast tid för vänner och scrapp ;)
Så jag gjorde ett kort till en vän med den underbara texten...
"Vänner är som en BH, nära hjärtat och bra som stöd! Tycker den är underbar!

Think this will be my last challenge in Scrapptorgets CC which lasted a week now and I had time for a total of twelve challenges! I think this is really good:)
The third bonus challenge was kortdag after sketch with little controversy. And it is to get what Friday means for you and for me it usually means time for friends and scrapping;)
So I made a card for a friend of the wonderful text ...
"Friends are like a bra, close to the heart and great support! Think it is wonderful!


Kram / Hugs


3 kommentarer:

tiggertastic sa...

wow wee this is amazing !!!!!!! I love the bright colours

hope you have had a good weekend, Sarah x

Ulle sa...

Vilket underbart läckert kort!

Stephi sa...

jätetfint!