söndag 23 oktober 2011

Scrapptorgets CC - Bonusutmaning 4

Fjärde bonusutmaningen hos Scrapptorget tilltalade mig jättemycket då man skulle kika igenom bloggen och hitta något man ville lifta och jag fastnade direkt för en layout som Roolz gjord och den såg ut så här.

The fourth bonus challenge of Scrapptorget appealed to me very much when you could look through the blog and find something you wanted to hitchhike and I was immediately hooked on a layout that Roolz made ​​and it looked like this.


Och här kommer min lift av den  och som ni ser så "snodde" jag massor av den underbara layouten.
And here is my lift of it and as you can see I "stole" lots of wonderful layout.


Jag har använt mig av en egengjord blomma, ett stämpelmotiv från Marianne design, swirls från Marianne Design, pärlor, textstämpel från Vilda Stamps, band från Scrapbutiken och tofsband från ScrapPerra.
Men var pappret är i från har jag ingen aning tyvärr...

I am using a custom-made flower, a stamp designs from Marianne Design, swirls from Marianne Design, beads, text stamp from Wild Stamps, band from Scrapbooking and tassel ties from ScrapPerra.
But where the paper is from, I have no idea unfortunately ...

Kram / Hugs