torsdag 3 november 2011

DT PhunnyFace - Flera alster



Idag visar jag flera alster som jag gjort nu under en period hos Phunny Faces och vill du kika på dem alla så besök bloggen. Jag gav även en kik på min adventskalender som jag ej ännu visat i min blogg där Vinterflicka är med.

Today I show several works I done now in a period of Phunny Faces and would you look at them all so visit the blog. I also gave a peek at my advent calendar that I have not even shown in my blog yet where Winter Girl is showing.


Men jag har även gjort en Halloween tag med motivet Vampyrbett.

But I've also done a Halloween tag with the motif of vampire bite.

 

Antagligen årets sista Halloween alster vilket är lite tråkigt för de är ju så roliga.
 På fredag hoppas jag ni vill kika in i Phunny Faces blogg igen för då bjuder jag på påskägg ;)

Probably the last Halloween creations, which is a bit sad for they are so funny to make.
 On Friday, I hope you want to peek into the Phunny Faces blog again when I show a Easter eggs ;)

Kram / Hugs

1 kommentar:

Lotta sa...

WOW! Vilka superhärliga stämplar!!! Och så snyggt målat! Kram Sandra