fredag 18 november 2011

DT Scrapbutiken - Julkort

Julen närmar sig med stormsteg och därför kommer här lite julinspirerande som jag bloggat för scrapbutiken. Ett julkort med Maja Design och Bildmålarna, dies från Cherry Lynn.

Christmas is fast approaching and that is why this little Christmas-inspired, which I blogged for Scrapbooking. A Christmas card with Maja Design and Image Painters, dies from Cherry Lynn.


Och insidan / And the inside.


Och då jag inte riktigt hann med bloggen förra helgen och i denna vecka så kommer fredagens alster för scrapbutiken här. Jag gjorde tre stycken tändsticksaskar av mellan storleken med Bildmålarnas ministämplar om är så söta och användbara...

And then I did not really had time to blog last weekend and this week it will Friday's creations for Scrapbooking here. I made three boxes of matches between the size of the image Painters mini stamps on are so cute and useful ...






Ha en skön fredag. Jag återkommer framåt kvällen med den här veckans DT alster för Phunny Face också men om du inte vill vänta så kika in där direkt och spana in min nya stämpelförvaring. :)

Have a great Friday. I will return in the evening of this week's DT creations for Phunny Face too but if you do not want to wait to look in to it directly and check out my new stamp storage. :)

Kram / Hugs

1 kommentar:

Stephi sa...

men åå va fina du har gjort, du e så flitig att jag häpnar.