fredag 24 februari 2012

DT PhunnyFace och utmaning hos En liten butik

Jag såg en riktigt rolig utmaning hos En liten butik där man skulle hålla sig till svart och vitt enbart och med tema kärlek. Och så kom det här kortet till som jag även visar i Phunny Faces blogg. Jag önskar ni kunde se det på riktigt för fotona gör det inte riktigt rättvist. De underbara pappren från Bo Bunny var perfekta till det här projektet. Blommorna har jag gjort själv med Marianne Designs dies LR0142. Motivet är Phunny Faces Längtan, min favorit! (Tror jag har nämnt det tidigare ha ha ha)

I saw a fun challenge at "En liten butik" where you would stick to black and white only, and with the theme of love. And then this card got created, which I also show at Phunny Faces blog. I wish you could see it for real for the photos do not do it quite fair. The wonderful papers from Bo Bunny was perfect for this project. The flowers I made myself with Marianne Designs dies LR0142. The subject is Phunny Faces Desire, my favorite! (I think I have mentioned it before, ha ha ha)




Insidan / Inside of the card.



Jag har även använt fjärilsdien LR0115 från Marianne Design.

I have also used the butterfly dies from Marianne Design.


Önska mig lycka till ;)

Wish me luck ;)

Kram / Hugs


3 kommentarer:

smuulan sa...

Detta kort var så vackert tycker jag. Vad stilrent det blir med bara svart och vitt! Men det är svårt att hålla sig till bara två färger, men du har klarat det galant!

Stephi sa...

s-k-i-t snyggt!!!!

En liten butik sa...

Härligt kort i svart vitt som du tävlar med hos En liten butik. Ikväll får du veta vem som vann. //Lotta