lördag 25 februari 2012

Scrapgalens CC - Kortskiss

Jag fortsätter hitta massor av rolig inspiration i Scrapgalens CC och idag fastnade jag för en kortskiss och för att göra det lite mer klurigt så gav jag mig på en av de färger som jag tycker är riktigt svårt att scrappa med. Gult! Helt underbara papper från Authentique. Motivet är från Some Odd Girl. 
Blomblad är stansade med LR0156 från Marianne Design.

I keep finding lots of fun inspiration in Scrapgalens CC and today I got stuck for a sketch and to make it a bit more tricky I went on one of the colors that I think is really difficult to work with. Yellow! Wonderful papers from Authentique. The subject is from Some Odd Girl.
The leafs is cut with LR0156 from Marianne Design.





Kram / hugs


2 kommentarer:

Kreativa Kakan sa...

Gult kanske inte var så krångligt iallafall :-) jättefint!

smuulan sa...

Kononfint! Älskar gult, du har lyckats jättebra!
Kram!