tisdag 8 maj 2012

Linköpings Scrappen och Karlstad...

Här kommer ytterligare två alster som jag gjorde på träffar. Det översta kortet gjorde jag på Linköpings Scrappen och till och med vann med ;)

Here are two more things I did on the events this spring. The top card I made at LinköpingScrappen and even won ;)


Och den här layouten gjorde jag i Karlstad.



Pinnarna är från dumleklubbor jag hade med mig, 
inlindade i washitejp för att förstärka den naturiga känsla, lite...

The pins are from dumle lollipops I had with me,
wrapped in washitejp to strengthen natur feeling a little ...


Kram / Hugs


2 kommentarer:

Tess Ekwall sa...

vilken härlig lo du gjort!!
toppenfin!
kram, tess.

Angelica sa...

Underbart kort!!!
Gillar verkligen när man "tager var man haver" så Dumlepinnarna är min favorit :)
Ha det gott!!