tisdag 8 maj 2012

Penis on my snowman...

Har du också mindre snygga papper liggande med mönster i? Detta papper var jag inte stormförtjusti med mönstrena i sammet så jag täckte det med metalltejp. 
Inspirationen till att göra en layout i metalart fick jag i helgen av en layout som hängde hos Anneli och Mians butik på Scrapbooking med hjärtat.

Do you have less smart paper with patterns? This paper, I was not in love  with the patterns of velvet so I covered it with metal tape.
My inspiration to make a layout in metalart I got this weekend when I saw a layout that was hanging in Anneli and Mians store at scrapbooking with the heart.


Synd bara att det är så svårt att fota metalart för det går aldrig att göra den rättvis då den är mycket läckra irl. ;) Och layouten har jag gjort efter en skiss hos Månadens utmaning med tvist att det skulle vara ett djur med...

Too bad it's so hard to photograph metalart for it is never possible to do it just as it is very delicious irl. ;) And the layout I made after a sketch of the Month challenge to dispute that it would be an animal with ...


Fotot är från ett par vintrar sedan hos min storebror i Stockholm och den snögubbe jag gjorde på deras tomt... Grannarna hade visst mycket roligt år den, för står inte varför... ha ha ha. 
Jag berättade för hans äldsta barn att jag skulle göra en snopp på snögubben och gissa om hon blev fundersam när hon såg den... 
-Så ser dem ju inte ut! sa min storebrorsa. 
- Jo, de som jag stöter på iallafall. sa jag
Sen kom jag på vad jag just sagt...

Hans dotter Lina menade såklart att snoppar hänger ner och inte står upp ha ha ha. Lite pinsamt!


The photo is from a couple of winters ago with my brother in Stockholm and the snowman I made on their site ... The neighbors had some very fun at it, wonder why? ... ha ha ha.
I told his oldest child that I would make a dick on the snowman and guess where she was wondering when she saw it ...
-This is not how it lookssaid my big brother.
- Well, the ones I encounter anyway. I said
Then I remembered what I just said ...

His daughter, Lina said of course that penises hanging down and not standing up ha ha ha. A little embarrassing!


Texten har jag färgat in med min nyinköpta burk Inca Gold. 

The sentiment I color with my new jar of Inca Gold.






Kram / Hugs


3 kommentarer:

Carina sa...

Hej!
Får tacka för din Fantastiska LO med härlig teknik till månadens Utmaning och Lycka Till

Marita Johansson sa...

En kanonsnygg Lo
Kram

Cath. sa...

Hihi! Tokläcker!