tisdag 12 juni 2012

Sommartävling hos Scrapperra # 1 LO-skiss

Idag fick jag hem mitt sommarkit från Scrapperra så nu kan jag delta i 12 härliga utmaningar...
Och jag började med den första som var en LO skiss. Vill du se skissen får du hoppa in i Perras forum ;)
Kan ni gissa vilket paket jag valde av dem?
Till den första som gissar rätt kommer jag att skicka en liten RAK till så nu gäller det att vara snabb...
HÄR kan du se vilka det finns att välja mellan.

Today I got my summerkit from Scrapperra so now I can participate in 12 glorious challenges ... And I started with the first one that was a LO sketch. Want to see the sketch, jump into Perras forum ;) Can you guess which package I chose? 
To the first to guess correctly, I will send a small RAK to so now you need to be fast ... 
HERE you can see what there is to choose from.


Jag har gjort två blommor av kaffefilter, stansat små blommor som jag dekorerat med, samt ostduk, blommor, band, knappar spets och 2 papper från kitet. 

I have made two flowers of the coffee filter, punched tiny flowers that I decorated with, and cheese cloth, flowers, ribbons, buttons, lace, and two papers from the kit.



Fotot är taget februari1982 då jag redan börjat min karriär som "kladdare"...
Då var jag 3 1/2 år gammal ;)

The photo is taken februari1982 when I already started my career as a "messy" person ... 
When I was 3 1/2 years old ;)



Kram / Hugs


1 kommentar:

Стокли sa...

Even if the photo is messy, the page is very neat=)