tisdag 28 augusti 2012

Kort och layouter...

Det har varit mycke nu med alla förberedelser av det nya släppet men jag har skapat lite nytt av de nya stämplarna och papprena iallafall. Först ut med papper från serien "In Colors" och stämpeln Förbaskat, förbenat...
Jag har också använt en underbart fin die från Marianne Design Lr0235
 
It has been jewelery now with all the preparations of the new release, but I've created some new of the new stamps and papers anyway. First up paper from the series "In Colors" and the stamp Damn, ossified ...
I have also used a wonderfully fine die from Marianne Design LR0235
 
 
Och på insidan har jag använt samma die från Marianne Design och ytterligare en underbat kvinnosiluett som heter Lord and lady Lr0211
 
And on the inside, I used the same die from Marianne Design and another underbat female silhouette named Lord and lady LR0211

 
Sen så har jag gjort en layout med papper från den blå-gröna halvan av "In colors" tillsammans med egengjorda dekorationer och nya stämplar...
 
Since then I have made ​​a layout using paper from the blue-green half of "In colors" together with self-made decorations and new stamps ...


 
För att visa lite papper från kollektionen "In the City" så har jag gjort två kort...
Och med den nya stämpeln "Lycka till på nya jobbet"
 
To demonstrate some of the paper from the collection "In the City", I have made ​​two cards ...
And with the new stamp "Good luck on the new job"



Till skrivruta använde jag dien Cr1223
 
To write in space, I used die Cr1223



 
 
Så ni har väl inte missat alla de nya stämplarna och papprena som K-designs släppt nu :)
 
So you have not missed all the new stamps and papers as K-designs released now :)
 
 
 
Och på lördag kommer K-designs finnas på Scrapperras träff heeela dagen med sitt utbud ;)
Så kom gärna och hälsa på mig.
 
And on Saturday, K-designs found on Scrapperras hit heeela day with its range;)
So please come and see me.
 
Kram / Hugs
 
 

1 kommentar:

morkaren sa...

Hvor har du lavet mange smukke og sjove kort, dejligt at se. knus morkaren.