torsdag 27 december 2012

NyårsCrop hos SS

Hej på er, hoppas att ni har haft en bra jul :)
Igår satte Svensk Scrapbookings NyårsCrop igång och här kommer mitt första bidrag-
En Mixt Media sida som skulle ha något med möjligheter att göra, och då jag hade den perfekta stämpeln ;) till det så använde jag mig av den. Men av bara farten så blev det en sida till och då gjorde jag dem som en tavla istället för att ha dem undangömd i en bok.


Då jag idag har haft en minikurs i mixed Media för två personer så har vi använt allt från Gesso, 
modeling past, Inca Gold till mister och stains. Och detta blev resultatet...





Tyvärr blev det ganska svårfotat då det är mycket glitter på.
Önskar er en skön kväll.

Kram / Hugs


3 kommentarer:

Rozzan sa...

Gud va snygg den blev,!! Tack för en underbar dag min fina vän :) hhoppas vi syns något i helgen! Kramiz

Marita Johansson sa...

WOOHOOW så jäklans snyggt

Kraaaaaam

Katja/MezzaNotte sa...

Oh, så läckert det blev! Gillar verkligen alla detaljerna! Kram och god fortsättning på dig!