onsdag 23 januari 2013

Nyheter från Marianne Design...

Men OJ, oj, OJ.... har ni sätt var som släpps nu i februari från Marianne Designs???
Jag hittade direkt några riktigt favoriter som jag bara MÅSTE ha!
 
Eller vad säger ni om dessa superfina kaffe/te dies?
 
But wow, wow, wow .... you have way was released in February from Marianne Designs??
I found some really directly favorites that I just MUST have!

Or how about these super fine coffee / tea diesels?
 

 
Och för att inte tala om dessa fina bänkar! Perfekta att använda på både kort och layout!
 
And not to mention those nice benches! Perfect to use in both the short and layout!


 
Och så blev jag lite kär i dessa fina fikastämplar med texter...
 
And so I was a little in love with these fine coffee stamps with texts ...


 
 
 Och visst var väl denna stämpel/die söt? Den måste nog också få flytta hem till mig ;)
 
And it was well that stamp / die pretty? It should probably also get to move in with me ;)
 
Och kolla in fåglarna !!!
 
 
Den här är inte så dum den heller...
 
This is really nice too ...

 
Så nu är det bara att vänta till februari då ;)
Vilken är din favorit bland Marianne Designs dies?
 
So now you just have to wait until February when ;)
What is your favorite Marianne Designs dies?
 
 
 
Kram / Hugs
 
 
 
 

2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Oj så mycket fint

Iffa ...... sa...

Men vad mycket snyggt!!!
Jag älskar dom diesen och har börjat köpa lite sådana...........men inser ju att jag nog måste handla lite fler =) Jag gillade fågelholken massor!!
Kram Iffa